piątek, 20 marca 2015

Na różowo

Kartka w nietypowej formie. Jak ją pierwszy raz widziałam w internecie to pomyślałam, że to musi być bardzo trudna forma. Ale mnie nęciła... No więc spróbowałam i ja:) wyszła nawet całkiem nieźle. Podoba mi się ogromnie jej przestrzenność i że można ją na płasko wysłać pocztą:)) Szkoda tylko, że do fotografowania miałam do dyspozycji tylko telefon zamiast aparatu i marne światło do tego.
Oto moja wersja romantycznego pudełka życzeniowego na 14 urodziny Elizy:







Zgłaszam na wyzwania:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-nr-3-przez-rozowe-okulary.html

Wyzwanie scrapowe #6 "Wiosna - kwiatowa i radosna"

Wyzwanie Gościa PC - Wiosna, wiosna, ach to ty...

6 komentarzy:

  1. Ale cudo!!!!!!!!!!!!!!!! Zdolna jesteś Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza kartka boxikowa
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! I bardzo ciekawa forma.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelne i eleganckie pudełko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń